sobota, 26 września 2015

Pierwsza piosenka po Angielsku - wyzwanie :)

                                                                   Cześć kochani!
Co tam u was? Bo u mnie nic ciekawego.Ostatnio nic się za bardzo nie dzieje. :)
Jak już chyba wiecie tańczę i śpiewam.
Na moim kanale na youtube jest bardzo dużo moich nagrań jak śpiewam albo tańczę.
Więc jak zwykle zapraszam do oglądania i subskrybowania mojego kanału ---------------->
 https://www.youtube.com/channel/UCKkDL651CM9QIjgAKucprYA

A dzisiaj opowiem wam pewną historię.

Dzisiaj tak sobie zaplanowałam że zaproszę was do oglądania  mojej piosenki nad którą naprawdę długo się męczyłam. Była to dla mnie pewna trudność, dlatego ,że to była pierwsza piosenka którą miałam zaśpiewać po Angielsku. Bałam się ale mój nauczyciel śpiewu mówił , że sobie poradzę.
No i chyba miał rację. Zresztą sami zobaczcie i podzielcie się swoją opinią w komentarzach.
A ta piosenka to Avril Lavigne -  ,,Sk8er Boi" 
                                                                          

                                                        Zapraszam!!
                             https://www.youtube.com/watch?v=8HzV6sxNP-Y





                                                                                                                               Julka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz